موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 08:222022-10-18سياسي

فارس من| نوید دوره تاریخ ساز در رشد پلتفرم های داخلی


با همه حمایت هایی که تاکنون از پیام رسان های ایرانی شده، اگر مسوولان برنامه ای هدفمند برای حمایت از پلتفرم های بومی دارند اکنون وقت اجرا است که شاید با رفع مشکلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار تقویت انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان های ایرانی در شرایط فعلی شده اند.

هر یک از این کاربران تجربه استفاده از چندی برنامه را دارند و به نوبه خود تلاش می کنند تا بهترین پلتفرم مورد استفاده خود را به دیگران هم پیشنهاد کنند.

آنها همچنین در نتیجه کار با این پلتفرم ها به نقاط ضعف این برنامه ها هم آشنا هستند.

*وقتی پیام رسان ایرانی در مقطعی ظرفیت کاربر جدید نداشت ناراحت شدیم یکی از سردبیران سامانه فارس من سوژه ای با عنوان نیاز کاربرها را پوش دهد.

این کاربر ادامه داد: اما در هفته های اخیر وقتی دیدیم که کاربران جدیدی قصد دارند به ایتا وارد شوند و ظرفیت این پیام رسان کافی نبود بسیار از فرصتی که از دست رفت ناراحت شدیم.

این سردبیر سوژه فارس من اضافه کرد: امروز نیز پیام رسان ایرانی ایتا کمدی کند است و برای من که بایگانی در این پیام رسان دارم آپلود فایل طول می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نوید دوره تاریخ ساز در رشد پلتفرم های داخلی

فارس من| نوید دوره تاریخ ساز در رشد پلتفرم های داخلی